22.10.12

Ušij mi pouzdro, ale to tahací...

Pravil můj muž.
Jasně, promyslím, okouknu vysouvání pomocí šňůrky od originál pouzdra a bude to :)

No, je to už pár týdnů. 
Až teď, když si o něj řekly i dvě slečny, jsem se na něj vrhla.
A světe div se, je to rychlovka, jak jinak :)



Tak teď ho ještě ušít tomu zadavateli úkolu...
Kostlivcům ve skříni a všemu odkládanému zdar!





10 komentářů:

  1. tahací, hmm zajímavé. jsou moc hezký a zřejmě i praktický.

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky, prosím, prosím :)))

    Jsou super a to "vytahování" je bezva nápad.
    Kde se dá pořídit ta smrtková látka? U nás jsou teď smrdky v kurzu :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super!! :) Krásná a praktická. Mám takové kožené a spokojenost. Kdyby se taková objevila u Vás v obchůdku, určitě se budou dobře prodávat - já bych hned jedno brala.

    Hezké dny a díky za prima blog!
    Ta Ita

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju, tak třeba se dostanou i do obchůdku :)
    Šárko lebky jsem kupovala u Jehličky, ale teď je má už jen v šedé http://www.veselajehlicka.cz/latka-barevne-lebky-sede,michael-miller-fabrics.html?stranka=all

    OdpovědětVymazat
  5. Katulka, kraaasne a prakticke puzdierka, moje oci potesila najma ta pasikata, krasne pestra!
    Som zvedava na panske prevedenie :o)
    Pekny den
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása a hodiny , ktoré si robila sú fantastické. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Kati, su svetove, velmi sa mi pacia...

    OdpovědětVymazat
  8. jsou moc hezke a mohla bych se zeptat kde si koupila tu pruhovanou latku?

    OdpovědětVymazat
  9. jsou moc hezke a mohla bych se zeptat kde si koupila tu pruhovanou latku?

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...