14.11.12

Ve výrobě

...v této fázi mám teď spoustu věcí.
Poslední dobou něco začnu tvořit, chvilku držím a pak zase běžím tvořit něco jiného.
Dnešní pohled na sedačku v pracovně, kam si s oblibou rozpracované věci ukládám,
mě trošku umírnil v chuti pustit se do tvoření něčeho nového. 
Přihodila jsem k té hromadě ještě další dvě již dlouho zahrabané věci z police
a celková položka je 11 kousků:


1. čepice kterou jsem pro sebe doháčkovala min. týden a od té doby na ni přišívám dřevěný knoflík.
2. nákrčník pro Ellu, který je nakonec díky horší vlně tvrdší než jsem chtěla 
a tak třetí týden váhám dodělat/vypárat.
3. stará záclona a odstřižky, na nový "potah" na papírovou lampu z Ikea, 
rozpáranou mno upřed několika týdny
4. tylová sukýnka pro jednu malou slečnu, té už "jen" přišít stuhu
5. od pátku nastřiháno a rozešito na další lněnou taštičku
6. obal na dár.certifikát, úlovek z hlubin police č.1 - střihnuto na něj bylo v březnu,
nakonec jsem použila obálku a polotovar uspala v polici
7. látkové košíčky, tuším tak 14 dní staré
8. pouzdro s přední kapsou, úlovek z hlubin police č.2 - stříhala jsem v květnu,
měl to být dárek ale nakonec se stal dalším spáčem v polici
9. tvorba probíhající od Velikonoc, snad z toho bude jednou polštář
10. od minulého týdne rozdělané háčkované svícny
11. a větrník, dělaný jako dekorace na zeď před měsícem, ale je málo
vyztužený a ohýbají se mu rohy, tak ho ještě musím podlepit.

Předsevzetí na následujících 10 dní je, alespoň 50% z toho dodělat!

A kolik věcí ve výrobě se skrývá u Vás?
Hezké pátráni..... :)





7 komentářů:

  1. ach, sovičko, to je ako u mňa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem teď ve fázi, kdy se snažím dodělat rozdělané, než začnu něco nového. Určitě je motivací si to takhle napsat, jsem zvědavá jak se ti zadaří, dost věcí máš téměr hotové, tak hurá do toho.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kači,tak to jsme na tom stejně, taky mám kupu rozdělaných a nedodělaných věcí..Píšu si seznam, co musím udělat,ale víc toho tam přibývá:-), než odškrtává:-)
    Ale ty to zmákneš a zase tu bude tůze nové parády:-)
    Měj se sluníčkově...pa KatkaB

    OdpovědětVymazat
  4. Moja mila Katka,
    tak teraz si ma vazne potesila, ja som sa bala, ze len ja som taka hrrrrr-brrr do vsetkeho, v mojej pracovni (skor by som ju nazvala bordel-izba) mam komodu, ktora ukryva presne taketo rozrobene veci, ktore som zacala robit s velkou vasnou a nakoniec skoncili nedokoncene. Uz niekolko mesiacov tam mam nedokoncenych medvedikov, anjelky, podsedaky na stolicky, vankus, sal, zajaca a kopec dalsich veci. No a najhorsie je, ze mne sa dokoncovat taaak nechce.
    Tebe drzim palce, aby sa ti tvoj zavazok podarilo splnit.
    Pekny vecer Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásy na jedné sedačce.....a neboj.....dělám to také. Ještě nemám hotovou jednu věc a už mi utíkají myšlenky k jiné.....takže se mi to tady podobně hromadí....:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, velmi jsi mě tímto zápisem potěšila :-) Zrovna včera večer jsem si vyčítala, že už myslím na další "projekt", když potřebuji čtyři dokončit. Když si čtu tvůj článek... klidně tu novou práci načnu... do 11 kousků mám ještě rezervu :-) Hezký víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že to chce větší sedačku :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...