4.12.12

Advent

Letos jsem se rozhodla, že Ellince udělám adventní kalendář trochu jinak.
Chtěla jsem bojkotovat kupované sladkosti a trošku podpořit její chuť 
neustále něco tvořit. 

Koupila jsem na Fleru kalendář z lepenky, šuplíčky jsou oboustranné, takže
se během roku dají používat na shromažďování čehokoliv jiného.
Pak už stačilo ho jen polepit látkou a nalepit kolečka z papíru ...


V prvním šuplíčku nechal dopis Ježíšek a prozradil jí, co vše na ni do Štědrého
dne čeká. Každý den najde v přihrádce perníček, který může sníst
za odměnu až po splnění  úkolu. A tím je postupně lepit jednotlivé části princezny
a zdobit je přiloženou bavlnkou, korálky atd...
Až bude mít pár dní pře Štědrým dnem hotovo, může do dalšího šuplíčku 
vložit pro Ježíška dopis, kam nakreslí co vše si přeje pod stromeček.


A takhle nějak by měla nakonec princezna vypadat.
Plus spousta korálků a mašliček, šněrovačka na vestičku atd.
Protože neumím kreslit, celkem jsem bojovala se samotnou princeznou a i teď koukám,
že je v ramenou trochu Rambo :)


Ellinka měla hroznou radost, perníček opravdu snědla poctivě až po splnění
úkolu aby se Ježíšek nezlobil. Nadchlo jí i to, že k nám chodí
každou noc, aby jí vložil do šuplíčku další úkol a kontroluje jestli
splnila vše z předešlého dne. 


Tak krásné adventní tvoření všem!


15 komentářů:

  1. Skvělý nápad s plněním úkolů ;)
    A kalendář vypadá moc deobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Sovicko, kalendar je kouzelny a skrinka bude prakticka i potom. Moc se mi libi to tvoje plneni. Musim priznat, ze u nas tam jsou jen bombony, ale pravdou je, ze mam kluka a holku a pytlicky musi byt identicke, jinak ba bylo zle... Mej prima vecer!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, skvělá inspirace. Já jsem letos dávala do pytlíčků obrázky - návody na různé vyrábění a tvoření. Doufám, že se dostanu k tomu, abych aspoň něco dala na blog, ale stůněme...

    OdpovědětVymazat
  4. Toje opravdu nádhera, úplně mám výčitka, že do našeho jen šupnu 3 x kinder :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vyzerá na super aktivitky. :)
    A čo sa odtlačku nohy týka - Nuž, na dospelú mamičku je iste akurát veľká, ale Ježiško je predsa ešte maličký! On by mal mať trošku menšiu nožičku. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektný nápad, musím do budúcna pripraviť niečo v takom duchu aj pre moje dievčatá. Krásne čakanie na Ježiška

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva nápad Katko, krásné to máš!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Senzační nápad s těmi úkoly, dítě se zabaví a bude se těšit na další den. Doufám, že to nezapomenu než budu chystat za několik let advenťák pro vnuka :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Pááááni, tož to je naprosto bohouský nápad na adventní kalendář!!! Fakt epesní provedení a ta náplň je taky čmankózní:o))). Přejímám jako inspiraci na příští rok;-D. Vďaka mockrát. Kouzelný adventní čas Míša

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad Katko, úplně mě to nadchlo! Škoda, že už nejsem malá holka... :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný!!! Nápad i provedení, na šuplíčkový kalendář jsem na Fleru koukala taky :-), ty jsi ho dotáhla do dokonalosti :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasný nápad a skvělé provedení. Díky za inspiraci na příští rok.

    OdpovědětVymazat
  13. Super nápad, moc se mi líbí i ten "kalendář"! :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...