13.11.14

Chvátám...

chvátám, nemám chvíli klid...
Já důvěrně! Bohužel...
Poslední dobou s tím bojuju pořád, nestíhám, co bych chtěla stihnout,
v hlavě spousta nápadů co bych chtěla, nebo měla,
ale nejsem schopná dokončit ani polovinu z toho všeho.
Někdy si říkám, jak neschopná jsem, že jiné matky zvládají vše s přehledem
(že, Věrko!) a někdy si říkám, že na všechno kašlu, když nejde o život....
A tak se v tom posledních pár týdnů potácím, nahoru, dolu a zase nahoru...

A tak ani nepřispívám, jak bych chtěla, mám spoustu fotek věcí,
které jsem šila, rozdělané dva fotonávody a toho co mám
na papíře, ještě nezrealizované...
Jenže...



Tak jen ukázka,
kabelky pro dvě malé slečny, jako poděkování,
taky obří cestovní taška, ke které snad brzo dodělám fotonávod.


A ukázka pár nových kousků do obchůdku.

Tak organizaci času zdar! :)






4 komentáře:

  1. Krásné šití Katko:-)
    Jó, taky bych potřebovala dny dvakrát delší:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jako bych to psala já...zrovinka ted sedím u PC brouzdám , koukám dítko kolem mě,ale kdybych seděla u stroje hned jí mám na klíně nebo minimálně u stroje s jekotem vztekem...ted si tu krásně sama hraje nedělá kraviny:-)Recept by se mi také hodil...dnes mi to je ,ale kupodivu jedno.Koukám se tu na kupičku látek,které čekají na zpracování...přede mnou 2-3 prodeje...Hlavu vzhůru a on ten čas přijde:-)Hezký pátek a prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej Katka, ja sa tak veľmi teším z každého tvojho príspevku. A opäť mi tu žiaria tvoje fotky, tašky sú perfektnééé, typické ala Sovička :)
    Tá tvoja malá žabka už takto vyrástla? Wau, ten čas letí ako blázon! Ja by som veľmi uvítala návod na takú krásnu kabeločku s kvetmi, je super!
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Ono je to asi nejaká epidémia. Tuším každý má pocit, že tí ostatní stíhajú všetko a ja nič (ja rozhodne ten pocit mám).
    Ale teda výrobky máš krásne. (ja nestíham! ;-) )

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...