23.8.12

Nejlepší dárek?

Srpen, hlavně jeho první půlka je u nás ve znamení oslav a jejich příprav.
Před jednatřiceti lety jsem se začátkem srpna narodila tatínkovi k narozeninám a Ellinka se rozhodla
udělat z toho tradici a před čtyřmi lety pro mě udělala to samé. 
Bylo to veliké překvapení, měla ještě pár týdnů čas...


Letos jsem jí jako každý rok dosud, chtěla udělat dort jako překvapení. Ale už je ve věku kdy tuší, že narozeniny znamenají dort a příprava dortu znamená dobrodružství a prima zábavu....  prosila mě, jestli může pomáhat.


Nakonec to bylo moc fajn, Ellinka dělala jeden dort mamince a maminka dělala další dort Ellince.
Tvořily jsme celé dopoledne a obě jsme si to užily.

Srpen je u nás měsícem odpočinku, výletů, návštěv a prostě užívání si léta....
A tak než se přihrne podzim, přeji Vám krásné poslední dny prázdnin!



PS: recept na dort najdete ZDE a opravdu doporučuji, jen se po něm zaprášilo :)


5 komentářů:

  1. jaaaj, s tými tortičkami to bolo neskutočne milé, malá Ellinka je super, že tak myslí na maminu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Musela jsem si ten první odstavec přečíst dvakrát, abych to pobrala :-) U nás manžel dostal dárek o den dřív. Dort bych si dala, mňami, šikulky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká tradice - s těma živýma dárkama k narozkám :o)
    A i ta se vzájemnou přípravou dortů. Jsou k nakousnutí už takhle přes monitor...

    Kačenko, ovšem mám jednu výtku - PROČ mi děláš chutě teď, když jsem vyřadila cukr z jídelníčku????!!!
    Chjo....
    :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Katuška, neskoro ale predsa... všetko najlepšie vám obom! Dnes som si na Teba spomenula (nielen dnes, myslím na Teba často, ale dnes som si povedala, že Ti už musím napísať). A Ela hrozne vyrástla a máš krásnu kuchyňu a ...proste dúfam, že sa máte fajn a že sa snáď niekedy uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám...Pěkná tradice:-) A nádherná malá pomocnice.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...