9.12.12

Chvátám, chvátám....

... nemám chvíli klid. 
Toť heslo posledních dní u nás... Ale pravděpodobně i všude kolem.

Tak jen ukázka posledních letošních kousků do obchůdku


A největšího letošního restu.
Kalendář dělám ještě déle než před rokem.
Počet stran k dotvoření je 12 ze 13.
Hotovo musí být do zítřka, aby se mohl vůbec vyskytnou pod stromečkem.
To mluví za vše.


Stay Positive by Kaymee Designs, číselník PST


Příští rok budu určitě opět od září hlásat, že to tentokrát zvládnu včas.

A jak u Vás? Všechny pochlubení s nestíháním jsou vítané! ;)




3 komentáře:

  1. Ahoj Katuš, jasně že nechvátáš sama :-) Taštičky jsou skvělé, však si tady jednu od Tebe hýčkám... jen jsem se chtěla zeptat, jestli to nemáš jako tajemství, čím je vyztužuješ? Já šila jen jednu se sakonem a přišla mi taková hadrová...
    A kalendář zvládneš, neboj, já fofrovala, abych stihla slevu do 30.11. a fotky odeslala 30.11. v 23 hodin :-).... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Máš je výstavní Katko, a kalendář bude fantastický!
    Já se tedy musim neskromně pochlubit, že vyjímečně stíhám:-)))
    Dárky ušity a cukroví napečeno:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Taštičky jsou překrásné a sladěné s takovým vkusem. Tleskám :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...